Jak przestrzegać RODO, jednocześnie reklamując swoją firmę online?

Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) to nowe prawo, które wejdzie w życie 25 maja 2018 r. Zostało zaprojektowane, aby zapewnić obywatelom większą kontrolę nad ich danymi i sposobem ich wykorzystania. RODO wpłynie na każdą firmę, która ma do czynienia z obywatelami UE, bez względu na to, gdzie się znajdują.

RODO to nie tylko zgodność; przynosi również korzyści marketerom cyfrowym. RODO zmusza firmy do większej przejrzystości w zakresie praktyk dotyczących danych i daje im możliwość tworzenia lepszych relacji z klientami poprzez działania marketingowe, takie jak personalizacja i targetowanie.

Kluczem do przestrzegania RODO podczas marketingu Twojej firmy w Internecie jest zrozumienie, jakie dane posiadasz i skąd je pozyskałeś oraz w jaki sposób wykorzystujesz je w kampaniach marketingowych. Jeśli chcesz kontynuować zbieranie informacji

Naruszenie RODO może skutkować karami w wysokości do 4% światowych przychodów lub 20 milionów euro, w zależności od tego, która z tych wartości jest wyższa.

Dodaj komentarz